
Триває проєкт “HUB активного віку”, який реалізовується ГО “Центр розвитку соціального бізнесу “Ініціатива”
Смартфон допомагає вирішувати побутові проблеми навіть на карантині. Поповнити рахунок, сплатити комуналку, замовити доставку продуктів, викликати таксі. Все це зручніше робити через фінансові сервіси, застосунки магазинів і служб доставки.
Популярні платформи для поповнення рахунку, оплати комунальних послуг та інших операцій:
- «Смарт-Гроші» від «Київстар», Portmone – фінансові послуги;
- Додаток «Мій Київстар» – управління тарифом, рахунком;
- Приват24, Ощад 24/7 – оплата покупок і послуг;
- Apple Pay, Google Pay – безконтактна оплата.
Застосунки для покупки, доставки і приготування їжі:
- «Що готуємо», Cookpad, RecipeBook, «Кращі рецепти світу» – застосунки з рецептами під Android та iOS;
- Zakaz.ua, Eda.ua, UberEats, Auchan, Glovo, Raketa – сервіси замовлення їжі.
Інші корисні в побуті сервіси:
- Kabanchik – пошук майстрів для роботи вдома;
- OLX, Prom – торговельні майданчики, де можна продавати і купувати різні товари, зокрема й першої необхідності;
- Hotline.ua – прайс-агрегатор, де можна порівнювати ціни на товари і знаходити найвигідніші та найнадійніші пропозиції;
- Doctor Online від «Київстар» – доступ до онлайн-консультацій професійних медиків, які, до речі, на час карантину зробили безкоштовними;
- Liki24 – доставка ліків додому (працює на час карантину).
Якщо у людей похилого віку мало грошей на власній банківській картці – не біда. Оплачувати покупки в інтернеті зможуть їхні діти, а батьки – робити замовлення за допомогою єдиного акаунта.
Слідкуйте за нашими оновленнями, щоб нічого не пропустити!
Грант надано the Black Sea Trust for Regional Cooperation, a Project of the German Marshall Fund of the United States.