Громадська організація

Центр розвитку соціального бізнесу «Ініціатива»

Бізнес-інкубантів на економічному факультеті навчали, як писати соціальні проекти

19 вересня на економічному факультеті ЗНУ відбулося чергове засідання представників першого академічного бізнес-інкубатора в Запорізькій області «БІ-Запоріжжя». Серед учасників засідання були: директор бізнес-інкубатору «БІ-Запоріжжя» Олександр Череп, голова наглядової Ради «БІ-Запоріжжя» Юрій Петраш, голова громадської організації «Центр розвитку соціального бізнесу “Ініціатива”» Лідія Степаненко, а також інкубанти, зокрема студенти різних факультетів нашого вишу.

Засідання проходило у формі лекції, яку проводила голова громадської організації «Центр розвитку соціального бізнесу “Ініціатива”» Лідія Степаненко. Під час її виступу слухачі дізналися, що громадська організація “Центр розвитку соціального бізнесу ‘’Ініціатива’’» створена у 2013 році. Її головною метою є здійснення та захист прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних та інших інтересів. На сьогодні один із проектів організації, спрямований на впровадження бізнес-освіти для підлітків, які звільняються з єдиної в Україні мелітопольської жіночої виправної колонії для неповнолітніх, виграв ґрант. Ще один проект – «Школа агротуризму для вимушених переселенців із Донецької, Луганської областей та АР Крим» – вийшов до фіналу одного з міжнародних конкурсів.

img_1231
Також під час засідання на інкубантів чекало обговорення такої важливої теми, як «написання соціального проекту». Їм надали інформацію щодо процедури створення громадської організації та обговорили ключові елементи грантової заявки. Вона є зверненням до благодійної організації з пропозицією виділити кошти для здійснення певного проекту, яке оформлюється відповідно до вимог ґрантодавця (як правило шляхом заповнення відповідної аплікаційної форми).
Ґрантова заявка, зазвичай, включає наступні розділи: анотація, опис організації, постановка проблеми, мета проекту, завдання проекту, методи вирішення поставлених завдань, календарний план (графік), кошторис (бюджет), критерії оцінки ефективності проекту, перспективи подальшого розвитку. Важливим є опис грантової ідеї, яка повинна бути лаконічною та чіткою, а також – грамотно складений бюджет. Для збільшення шансів на отримання гранту варто відправляти проект одночасно на різні конкурси. Також обов’язково потрібно враховувати головні умови конкурсу та направленість ґрантового фонду.
Після завершення лекції майбутні підприємці змогли поставити запитання лектору, на які Лідія Володимирівна охоче відповідала. Учасники засідання відзначили, що воно було надзвичайно конструктивним, змістовним і цікавим.